Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

 καλησπέρα, 

το τελευταίο καιρό εχω σταματήσει να είμαι με το ταμπλετ  στο χέρι. Νιώθω ότι έχανα χρόνο δημιουργίας και έχανα τις σκέψεις μου και μπερδευόμουν με χιλια δύο ερεθίσματα. Καλά τα ερεθίσματα αλλά αυτή την στιγμή ένιωσα την ανάγκη να μείνω με τον εαυτό μου και τις σκέψεις μου. 

 Λίγο πριν σταματήσω τις αναζητήσεις είχα πέσει πάνω σε ένα project  , που ανέβαζαν δωρεάν πατρόν, κάθε βδομάδα και άλλος  σχεδιαστής .



Ένα από αυτά μου άρεσε . Είχα ένα πακέτο υφάσματα batic που είχα κερδίσει  κάποια  Χριστούγεννα απο τα yfasmatakia .gr. και ξεκίνησα να φτιάξω ένα μαξιλάρι για την πολυθρόνα μου.

Τελειώνοντας το,   μου άρεσε   και είδα ότι ένα  ίσο κανένα . Έπρεπε να φτιάξω το ζευγάρι του. Τη ιδέα την είχα , έφτιαξα λοιπόν δικό μου σκίτσο και  τα έκανα ζευγαράκι. Η αλήθεια είναι ότι θα μου άρεσε να είχα άλλα 2 . Δεν είχα όμως υφάσματα και κάνοντας μια παραγγελία δεν βγήκαν τα ίδια. Μπορεί να μην υπάρχουν πια και να παράγγειλα τα ποιο κοντά τους. Μπορεί να μην τα κατάλαβα τα χρώματα απο την οθόνη του υπολογιστή .Θα περιμένω να ανοίξουν τα μαγαζιά για να πάω απο  κοντά !!. Μου χρειάζεται και μια ψυχοθεραπεία  μέσα σε ένα μαγαζί με υφάσματα.

 Η σελίδα που βρήκα τις σχεδιάστριες είναι η παρακάτω.  https://www.facebook.com/materialgirlfriends13 

χαρείτε τα μαξιλαράκια μου γιατί εγώ τα χαίρομαι και ήρθαν τα αντικαταστήσουν τα χριστουγεννιάτικα , μάλλον μέχρι το καλοκαίρι.



Η πάπια αγκαλιά με το μικρό της 

ο κύκνος και η λαμπρότητα του


το μεσαίο  μαξιλάρι είναι για αλλαγή... 







Ο Λόκυ  τα απολαμβάνει!!! Σχεδόν κάθε βράδυ!! 

2 σχόλια:

  1. Τι ωραία Δέσποινα, γεια στα χέρια σου!
    Και εγώ αυτό νομίζω ότι όταν βλέπουμε συνέχεια διαφορετικά σχέδια στο τέλος δεν φτιάχνουμε τίποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή