Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

ΤΟ πάπλωμα του ΑΓΓΕΛΟΥ

Εντάξει δεν νομίζω ότι άλλο πάπλωμα θα έκανε τόσο καιρό να φτάσει στο τέλος του. Ούτε η Πηνελόπη που περιμένει τον Οδυσσέα δεν  έραβε τόσα χρόνια !!

Ήταν και το πρώτο μου , ήταν και η απειρία μου , ήταν και ο φόβος μου...σε κάθε βήμα .
Το σχέδιο το βρήκα στο pinterest . Ασπρόμαυρο χωρίς χρώμα.


Ο γιος στο  τέλος της εφηβείας το ήθελε στις αποχρώσεις του ΜΑΥΡΟΥ. . Υφάσματα , μαυρογκρί  δεν υπήρχαν. Η Κική δεν είχε ανοίξει ακόμα ή τουλάχιστον εγώ δεν την γνώριζα .

Πήγα λοιπόν σε αποχρώσεις του μπλέ και του γκρί , μονόχρωμα υφάσματα.

Πρώτο σοκ ...άντε κόψε με την ροδέλα τόσα τετράγωνα , το θυμάμαι και ιδρώνω. ..
ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΥΣΗ!!!
 Ρήξη χιαστού , μπαίνω χειρουργείο , ακίνητη στον κάτω όροφο , δεν μπορώ να ανέβω σκάλες.


 Ένα μήνα εγώ και ο Σάσα, το γέρικο  σκυλάκι μου . 



 Φέρτε μου την μηχανή και εκείνα εκεί τα τετράγωνα υφάσματα και  τις κλωστές και τις καρφίτσες και και... ευτυχώς είχα φίλες που ξέραν τα κατατόπια και βρίσκαν ότι ζητούσα .











 Έτσι ενώθηκαν σε λωρίδες και μετά η μια λωρίδα με την άλλη και πάει λέγοντας ...νόμιζα ότι έκανα την ποιο δύσκολη δουλειά .














ΠΑΥΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ !!

Μόλις άρχισα να κατεβαίνω σκάλες , τρέχα Γιούλα , να βρούμε  βάτα ζεστή , να πάρουμε ύφασμα για την πίσω μεριά να τα ενώσουμε ...τρομάρα στα μπατζάκια μας !!!



¨Ήρθε και η Μαιριλύ ...βοήθεια εξ ουρανού  !! Αδειάσαμε το γυάλινο τραπέζι και μας έδειξε πως  τρυπώνουμε τα τρία υφάσματα για να μπορέσουμε μετά να το καπιτονάρουμε .

 Όλα αυτά τα ξέραμε με την Γιούλα Φύσσα αλλά δεν τα είχαμε εφαρμόσει ποτέ σε μεγάλο πάπλωμα και το λάθος μας σε χοντρή βάτα.Τέλειο τρύπωμα και ευχαριστούμε Μαιριλύ και φουριόζα πάμε για  κλωστές , πάμε για καπιτονάρισμα στο  χέρι .





ΤΡΙΤΗ ΠΑΥΣΗ ΜΕΓΑΛΗ !!!...πολύ μεγάλη !!

Στο χέρι το καπιτονάρισμα ήταν πολύ δύσκολο . Το τελάρο δεν μπορούσα να το κουμαντάρω , η μηχανή μου μικρή δεν το έπαιρνε το πάπλωμα. Καιρός να αγοράσω καινούργια μηχανή. Αχ!! βρε Άγγελε όλο έξοδα !!!
Ψάξε , δες , σύγκρινε ...περνάνε οι μήνες !!! Περνάει και το κέφι γιαυτό το πάπλωμα . Κρύβεται να μην σκονιστεί .
Η καινούργια μηχανή είναι πολύ διαφορετική και πρέπει λίγο να την μάθω , να της πάρω τον αέρα .
Ο Σάσα έφυγε για το μακρινό του ταξίδι και ένα καινούργιο μωράκι μου κάνει παρέα .
Ο Άγγελος τελειώνει το σχολείο ...σε λίγο γίνεται 20 χρονών .
Δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες , τέρμα .



Καπιτονάρεται στην μηχανή . Ρέλι , κορίτσια βοήθεια , η βοήθεια αργεί και αρχίζω μόνη να φτιάξω το ρέλι , να το βάλω στο πάπλωμα...να το ράψω στο χέρι ... τρέχω τώρα να προλάβω .





Δώρο για την καινούργια δεκαετία της ζωή του με όλες μου τις ευχές γραμμένες στην ετικέτα του

παπλώματος .

 Αξέχαστο θα μου μείνει ...ήταν και το πρώτο !!!
Αγγελέ μου να το χαρείς και μέχρι τα 30 θα σου έχω φτιάξει άλλο . Ποιος ξέρει μπορεί και διπλό , μπορεί και παιδικό . ¨Οτι καλύτερο!!





3 σχόλια: