Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

ΤΣΑΝΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ






 Όλα ξεκίνησαν από μια ανάρτηση που καλά καλά δεν την θυμάμαι. Δύο ίσως και τρία χρόνια πριν , είχε δώσει θέμα η Anna Kazakou στην ομάδα που είμασταν *Πανί με πανί* . Να φτιάξουμε κάτι με κομματάκια υφασμάτων και να τα ενώσουμε με την τεχνική boro . 

Tότε είχα αποφασίσει να φτιάξω μια τσάντα. Είχα βρει το ύφασμα της βάσης και έψαχνα στα πολύτιμα

 κουρελάκια μου . 




Έμεινε στην άκρη για να συνεχιστεί το καλοκαίρι στη παραλία και μετά ήρθε ο χειμώνας με περισσότερα προβλήματα και μετά ήρθε το άλλο καλοκαίρι ...και πάει λέγοντας . 
Αυτό εκεί στα άμεσα  πράγματα που ήθελα να φτιάξω . Δεν μπήκε ούτε λεπτό στο κουτί με τα ούφο .

 Ήθελα να το βλέπω για να μην το ξεχάσω και να το έχω μπροστά μου όταν θα είχα πάλι την διάθεση να το ξεκινήσω . Με το ζόρι δεν γίνονται αυτές οι δουλειές. Καταθέτεις ένα κομμάτι από την ψυχή σου στις βελονιές . Βάζεις την λύπη σου , την αγωνία σου και την χαρά σου. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ λέγονται και δεν ήθελα να είναι μαυρισμένα ούτε βαριεστημένα.


Secret santa 2023. στην αδελφική ομάδα του FLERT .Ήρθε η ώρα της , ναι αυτό είναι , όσο και να στεναχωριέμαι όταν δίνω κάτι που έχω κάνει κόπο για να το φτιάξω, τόσο χαίρομαι όταν ξέρω πως το πρόσωπο που θα το πάρει  θα το εκτιμήσει. 


Mπήκαν και άλλα υφασματάκια , έγιναν και άλλα μικρά κεντήματα , τέλειωσαν οι βελονιές , λίγο ακόμα γιατί θέλω και δώ να προσθέσω κάποιες και λίγες ακόμα . 

Μετά έπρεπε να ραφτεί , εγώ έπεσα , ράισα το χέρι μου , το δεξί φυσικά και όλα μείναν στη μέση. Ευτυχώς δεν τελειώνουν οι φίλες. Ήρθε η Γιούλα η πυροσβέστης και έδωσε χέρι βοηθείας . 

 Η τσάντα είναι έτοιμη. Δόθηκε στη φίλη , Την κράτησε , την είδα και μου έδωσε μεγάλη χαρά . Μάλλον αυτό ήταν και το τελευταίο μικρό έργο που έκανα σε αυτή την μικρή ομάδα του Πανιού και της Άννας.



 Μαζί με αυτή τη τσάντα της έφτιαξα και μια μικρή , βραδυνή , βελούδινη ...ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!


Εμένα της λουλουδούς με ξετρέλανε αυτό το τσαντάκι , οπότε λεω να φτιάξω και για μένα!!...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου