Δευτέρα 22 Μαΐου 2023

ΞΥΛΙΝΟ ΡΟΛΟΙ

                                                                  ΞΥΛΙΝΟ ΡΟΛΟΙ 

 Συνέχεια των ξύλινων κατασκευών (2)






¨Ένα ρολόι . 

Η αρχική ιδέα ήταν να γίνει ρολόι και ημερολόγιο . ¨Όμως δεν μου άρεσε η τοποθέτηση του ημερολογίου και  ακυρώθηκε . 

 Το ρολόι (η λειτουργία και οι δείκτες) έγινε με την συνεργασία του άντρα μου.                                 Πρώτα αρχίζει γκρίνια , μετά μου την λέει, μετά μου λέει τις κατασκευαστικές δυσκολίες και αφού   εγώ δεν ανταποκρίνομαι ...μια Κυριακή απόγευμα , το φτιάχνει μυστικά και μετά καμαρώνει.


 

 Καμαρώνω όμως και εγώ και χαίρομαι !! Του την λέω και από πάνω , του στυλ , τι θα έκανες σήμερα ? δεν είχες δουλειά . Η , δεν φτάνει που σου δίνω ιδέες για να δουλεύει το μυαλό σου και να μην πάθεις αλτσχάιμερ!!!

Ένα στρογγυλό  φωτεινό φεγγάρι . Το έχω λατρέψει . Παραλίγο να μην το δώσω . Επικράτησε η λογική !!!

 Το ρολόι το έδωσα στην αγαπημένη μου ξαδέρφη για την γιορτή της .                                               Αυτή που την λένε Κωνσταντίνα  αλλά την φωνάζουμε Πόπη.                                                     Συμβαίνει σε πολλές οικογένειες νομίζω άλλο όνομα να λέει ο παπάς και άλλο οι συγγενείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου