Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ σπιτάκι μου!!

 

Ημέρες καραντίνας . Άνοιξη 2020  ούτε που το περιμέναμε ότι η  Άνοιξη που τόσο πολύ λαχταρούσαμε φέτος θα μας έκανε να την θυμόμαστε για πολλά χρόνια.
Αρχές Μαρτίου και ο ιός έχει είδη φτάσει στην Ευρώπη και μετράει θύματα. Ξεκίνησε από την Κίνα , τα πρώτα του ακούσματα κάπου στο Δεκέμβριο  του 2019. Πολύ μακρυά , δεν πρόκειται να φτάσει εδώ .  Πολύ κοντά , ήρθε !!









Κλειστήκαμε στα σπίτια μας για προληπτικούς λόγους, για ασφάλεια , για να ενισχύσουμε το καταρακωμμένο σύστημα υγείας , για να προστατέψουμε τους ηλικιωμένους.

Να μην περιγράψω τώρα όλη αυτή την αγωνία που ζήσαμε και ίσως την ξαναζήσουμε . Πανδημία την κήρυξαν, Κορωνοιο τον βαφτίσανε. Δεν έχουμε ξεμπερδέψει μαζί του.

 Σε αυτές τις μέρες τις κλεισούρας ,η ομάδα μας "Πανί με πανί " και η δημιουργός της κ.Αννα Καζάκου , μας είπε , φτιάξτε σπιτάκια για να έχουμε να θυμόμαστε αυτή την Άνοιξη . Αν αρχίσετε από  την αρχή της καραντίνας , φτιάχνεται πάπλωμα , αν όχι φτιάξτε ότι θέλετε.
Δεν με είχανε ποτέ συναρπάσει τα σπιτάκια , τώρα όμως τα είδα με μια άλλη ματιά . Μπορώ να πω ότι έχω κολλήσει και θέλω και άλλα. 

 Ένα raner  για το τραπέζι μου .


                  δοκιμές ...
  πριν απο το ένωμα ...

 Στρωμένο απο την προηγούμενη βδομάδα στο τραπέζι μου !!


 δρομάκια ενώνουν τα σπιτάκια για να γίνουν γειτονίτσες!!


                                                               πουλάκια της  Άνοιξης...


                                                                                 φλερτάρουν με το καμαρωτό μας κυπαρίσσι.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου