Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕς ΚΑΤΑΣΚΕΥΕς 2017-- Νο 2


Χριστουγεννα χωρίς κούκλες Tilda , δεν γίνεται.  Φέτος έφτιαξα δύο για να πάνε δωράκι σε ανταλλαγές. Η μια ανταλλαγή έγινε στη χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου Πάτσουορκ. Η δεύτερη  έγινε  στην ομαδούλα μας του felt. Την κέρδισε η δασκάλα μας η Στέφη. Η ίδια που μου έκανε δώρο εκείνη την ημέρα μια άλλη κούκλα Tilda τάρανδος. Τυχαίο !!!!









ο ταρανδούλης απο το εργαστήριο της stefifelt!!!

Και μια που μιλάμε για  φελτ  και μια εκδοχή της δικής μου φάτνης φτιαγμένη από μαλλί . Τα έχει όλα δεν τις λείπει τίποτα. Και δίπλα ένας origami άγγελος .




Λίγες μέρες πριν τις γιορτές  συναντηθήκαμε με την διαδικτυακή παρέα του Πανιού.
Εκεί η φίλη  Aimilia Braimi ,μας έφερε να δούμε τις μπάλες που είχε φτιάξει.

 Κολλήσαμε ,οι μπάλες της ένα όνειρο!!!! 


  Με οδηγίες απο το blog της keywomensews  και στην κυριολεξία στην τούρλα του Σαββάτου  έφτιαξα δύο  . Την πρώτη την δώρισα στην μαμά μου και την δεύτερη σε αγαπημένο πρόσωπο.














Δωράκι σταυροβελονιά κέντημα σε τελάρο απο την φίλη μου  την Χρυσούλα.



   και φυσικά  όλα τα πακετάκια φύγαν με ευχές για ότι καλύτερο . Ευχές γραμμένες πάνω στις δικές μου υφασμάτινες κάρτες.




       και του χρόνου , με υγεία να φτιάξω τόσα και άλλα τόσα και σεις να έχετε  ένα 

                                               ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ  2018 .

                             Μια χρονιά γεμάτη , με χρώμα , δημιουργία , χαρά και ότι ποθεί ο καθείς.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου