Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΟΙΞΗ





ΚΑΛΗΜΕΡΑ....

Μια μυγδαλιά βλέπω κάθε χρόνο από το παράθυρο της κουζίνας μου.

Μια μυγδαλιά που μου θυμίζει, πως να όπου να ναι έρχεται η Άνοιξη.

Μια μυγδαλιά γεμάτη αναμνήσεις, καθώς το " χωράφι " που ανθίζει, κάποτε ήταν γεμάτο από πικραμυγδαλιές. Τρέχαμε μικρά παιδάκια ποιός θα μαζέψει τα περισσότερα αμύγδαλα, να τα δοκιμάσουμε και μετά να τα φτύσουμε για να φύγει η πικρίλα από το στόμα. Όμως εμείς εκεί ψάχναμε τη μια και μοναδική που ήταν γεμάτη γλυκά μυγδαλάκια.

Τώρα τα οικόπεδα έχουν ''ανθίσει" πενταοροφες πολυκατοικίες. όμως οι ρίζες τους δεν ξεριζώθηκαν όλες. Έτσι ξεπετάχτηκε αυτή η αμυγδαλιά στο κήπο της διπλανής πολυκατοικίας και την προσέχω μη μου τη καταστρέψει κανένα χέρι, που τη θεωρεί άχρηστη και βρώμικη και μου τη ξεριζώσει.

2 σχόλια:

  1. Εδώ σήμερα ρίχνει καρεκλοπόδαρα Νταιζάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρόλαβα να χαρώ τις όμορφες μέρες που είχαμε και έκτακτα καιρικά φαινόμενα εμφανίστηκαν και έδω. Υπομονή η Άνοιξη έρχεται.

      Διαγραφή