Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Ατύχημα στο δρόμο της κουζίνας μου

Κάτι ότι έχω καιρό να  ασχοληθώ με την ζαχαροπλαστική και την πεθύμησα , κάτι το bake of greece , που με ξεμυάλισε είπα να φτιάξω ένα γλυκό για την γιορτή της μαμάς μου και του  γιού μου!!

Paris- Brest, μια διαδρομή με ποδήλατα χρόνια πριν. Αυτό το γλυκό "έγινε" το 1910 από τον Louis Durand ( παραγγελία από τον Pierre Giffard) για να να γιορτάσουν ( για να θυμούνται) τους αγώνες ποδηλασίας Paris–Brest–Paris που εγκαινιάστηκαν για πρώτη φορά το 1891.

 Το γλυκό  το είδα στην τηλεόραση έψαχνα συνταγή και τα γλυκά κορίτσια από την ομάδα -Προκομένες - μου την σερβίρισαν στο πιάτο .

Από το  Ακή Πετρετζίκη  πήρα την ιδέα και

τις άλλαξα λίγο τα φώτα.

  Αντί για σοκολάτα φτιάξαμε με τον γιο μου μια πολύ ωραία creme patiserie . Η αλήθεια είναι ότι στρίμωξα τον Άγγελο στην κουζίνα και για πρώτη φορά που ασχολήθηκε την έφτιαξε τέλεια.

Η δεύτερη αλλαγή που έκανα ήταν ότι καραμέλωσα αμύγδαλα και τα έστρωσα πάνω στην κρέμα . Μετά μας πήρε η κατηφόρα . Το γλυκό  έγινε μεγάλο και έμοιαζε λίγο με κλαταρισμένο λάστιχο.

λίγο πριν το ψήσιμο

φούσκωσε υπέροχα



περιμένει μήπως πέσει τίποτα


γεμίζει το κομμένο σου με την κρέμα και μετά λίγη κρέμα με πραλίνα και μετά καραμελωμένο αμύγδαλο ...



 μπήκε και το άλλο σου και
αποφάσισα να του ρίξω καραμέλα να μοιάζει με μεγάλο σου ...και   έριξα και σαντιγύ και όπως λέει και ο Άγγελος, - Μαμά , δεν μοιάζει με τούρτα , με ατύχημα μοιάζει !!!

                      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΓΕΛΕ !!     

                                         την  αλλη φορά θα την φτιάξουμε καλύτερη!!


                       θεϊκή γεύση!!!


1 σχόλιο:

  1. Δεσποινώ τέλεια έγινε και νομίζω πως αν το έφτιαχνα κι εγώ πατισερί θα έβαζα .👏😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή