Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Πλατανοφυλλα


Ιανουάριος 2017 . Μαζί με τον καινούργιο χρόνο και ένα καινούργιο project ξεκινάει.

Το Θεμέλιο λίθο το ρίχνει  η κ. 'Αννα Καζάκου στην ομάδα "Πανί με πανί" .

Θέμα - ΠΛΑΤΑΝΟΦΥΛΛΑ.

Φτιάξτε  τις δικές σας  συνθέσεις με το ίδιο θέμα. Εργασία που θα τρέξει όλη την χρονιά και στο τέλος θα παρουσιάσουμε τις δουλειές μας.

  Ένα ταξίδι είναι αυτό το θέμα , το ταξίδι του δένδρου με τα πρώτα του φυλλαράκια έντονα πράσινα και ζωντανά. Το πράσινο του καλοκαιριού  διαφορετικό από αυτό της  Άνοιξης και ποιο ώριμο . Φτάνει το Φθινόπωρο για να αρχίσουν να κοκκινίζουν λίγο πριν φτάσουν στο κιτρίνισμα τους. Λίγο πριν αδυνατίσουν και με το πρώτο αεράκι  σκορπίσουν και χωρίσουν σε διάφορες μεριές του δρόμου. Σε λίγο  και άλλο αεράκι και θα έρθουν και άλλα θροΐσματα και άλλες συντροφιές θα έρθουν να σκεπάσουν γωνιές, αυλές και κήπους. Κάποια θα αρχίσουν να παίρνουν  άλλο  χρώμα , ποιο σκούρο , της σκουριάς . Θα σκληρύνουν και αν τα πατήσουμε θα ακουστεί ο ήχος τους.
Αυτά τα χρώματα προσπάθησα να αποδώσω  και σύντροφός μου σε αυτή την προσπάθεια τα yfasmatakia.gr  και η ευγενέστατη κ. Κική   Παπαδοπούλου (Kiki Papadopoulou).


Μια παρένθεση ( Όταν ξεκινάω να πάω στα yfasmatakia , την ζαλίζω την Κική. Την ρωτάω , αν βρέχει , αν χιονίζει , αν έχει απεργία σε απόσταση 20 χιλιομέτρων , αν έχει κίνηση το ποτάμι , αν κυκλοφορούν φορτηγά και διάφορα άλλα από τον τρόμο μου μη πέσω σε μποτιλιάρισμα - δεν έχω πέσει ποτέ- ).
 Τα υφασματακια  πλύθηκαν  , σιδερώθηκαν  σε χρόνο μηδέν και άρχισαν οι πρώτοι πειραματισμοί .



 
Τα χρώματα εξαιρετικά , δεν ήξερα ποιο να πρωταρχίσω και φυσικά τα πρώτα τα έβαλα στον καναπέ να τα καμαρώνω.
 

Η αλήθεια είναι ότι δέσανε εξαιρετικά.
Μόλις έγινε ένας αξιόλογος αριθμός από τετραγωνάκια ξεκίνησα  πάνω στο κρεββάτι  της συνθέσεις.

 



  Κάθε σύνθεση και φωτογραφία και έτσι και αλλιώς και  βοηθήστε βρε ομάδα και χαρά και απογοήτευση . Πολύ με βοήθησε ο γιος μου ο Άγγελος.




Ερχόταν , πρώτα με κορόιδευε, οι "πιγκουίνοι " βρε μαμά  δεν είναι πράσινοι !!  Έβαζε το χέρι του και έκανε την αλλαγή .  Στο  τέλος δεν έγινε τίποτα από αυτά που λέγαμε και συζητάγαμε .
Ο καιρός πέρασε , η χρονιά έφτασε στο τέλος , είχα φτάσει  45 με 50 τετράγωνα . Έπρεπε να το τελειώσω . Είχα ενδοιασμούς. Έχω τόσα παπλώματα , άλλο ένα τι να το κάνω , να το στρώνω μόνο για διακοσμητικό  δεν ... βαριέμαι !!  Με το καπιτονάρισμα τι θα κάνω? Η μηχανή μου δεν μπορούσε να το πάρει τόσο που έγινε (για υπέρ διπλό κρεββάτι) και στο χέρι , ακόμα δυσκολεύομαι Να το φτιάξω παπλωματοθήκη!!!
Τοίχος λευκός , φανέλα που κολλάει το ύφασμα και πολλές καρφίτσες και έγινε η σύνθεση .




Είναι πολύ ωραίο να το βλέπεις στο τοίχο , παίρνει μια άλλη διάσταση και το χάζευα 2-3 μέρες .

Πήγαινα έκανα αλλαγές και προχώραγα. Σειρά - σειρά το γάζωμα , φόντο  ανοιχτόχρωμο για να μην χάσουν τα φύλλα.Τελείωσε  , μέσα στο  χρόνο μου .Τελείωσε , μόνο σημαία δεν το έκανα.  Τώρα!!  τι κάνουμε ?  Στην άκρη , πως θα το ράψω παπλωματοθήκη , πως θα το τετραγωνίσω . ¨Όλος ο ενθουσιασμός είχε φύγει πάνω στην πρακτική του ραψίματος.  Ευτυχώς , έχω την Γιούλα ( Georgia Fyssa ). Καταρχήν πήγαμε και αγοράσαμε αυτοκόλλητη αράχνη , την κόλλησα στο πίσω μέρος  για να μην ξεφτίσουν οι ραφές . Μετά το ανέλαβε η Γιούλα , εγώ σφύραγα κλέφτικα , υποτίθεται τη  κοίταζα για να μαθαίνω . Ας μην ήταν εκείνη  και ακόμα στο μπαούλο (δεν έχω ) θα ήταν . Εξάλλου μου το είπε , δεν το έχω με την πρακτική μεριά της ραπτικής.

Λίγο πριν τελειώσει η Ανοιξη και μαζέψουμε τα παπλώματα , την Μ. Πέμπτη, στρώθηκε ,  δώρο πασχαλινό στο δωμάτιο μου.

 

  Δώρο στον εαυτό μου.

Ευχαριστώ την ομάδα του Πανιού. Είστε σπουδαία συντροφιά.  Αννα Καζάκου  χάρηκα πολύ για όλο αυτό το ταξίδι που μας πρόσφερες .

Γιούλα μου θησαυρέ μου τι θα έκανα χωρίς εσένα. 

ΥΓ1 το φόντο το πήρα ιβουάρ γιατί σκόπευα να το καπιτονάρω με χρωματιστές κλωστές και να το έσπαγα.
ΥΓ2.  το φόντο είναι διαφορετικό ύφασμα από τα τετράγωνα, είναι ύφασμα για σεντόνι . Στο τέλος μας δυσκόλεψε πολύ γιατί  πήρε άλλο σχήμα , ξεχείλωσε .

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είχα ιδέα ότι είχες blog. Θαύμασα την παπλωματοθήκη σου στο Πανί με Πανί, την θαυμάζω και από εδώ. Καταπληκιτκή δουλειά, σας θαυμάζω όλες εσάς του Πανιού. Φιλάκια πολλά. Δες και το δικό μου blog
    http://e-velona.blogspot.gr/


    http://e-velona.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δέσποινα έγινε ΥΠΕΡΟΧΟ το δώρο στον εαυτό σου!!! Γεια στα χέρια σου!!!!!!!Πολύ καλή η επιλογή των υφασμάτων και των χρωμάτων!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή