Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Τσαντάκι καλοκαιρινό.


     Το πρώτο μου τσαντάκι
Καλημέρα.                                                                                                                                              Το έπλεξα πέρσι το καλοκαίρι μετά από ένα χειμώνα  γεμάτο ...κασκόλ για την κόρη μου.
Είναι με το βελονάκι και δεν θυμάμαι αν είναι πλεγμένο με ποδαράκια  ή  με μισό ποδαράκι.
Το μόνο που θυμάμαι , είναι όταν μισοτελειωμένο το πήγα στην κυρία του καταστήματος που αγόρασα το νήμα και μου είχε δείξει  τη πλέξη.  Μου λέει...
- Μου επιτρέπεις?
- χωρίς να το καταλάβω τις απαντάω... Ναι
- !!!!!!!  Μια  βζζζζζζζζζ και πάει το τσαντάκι το ξήλωσε ΟΛΟ
-Πρέπει να μάθεις να βλέπεις τα λάθη σου και     ΝΑ  ΞΗΛΩΝΕΙΣ.
Εγώ κόκκαλο, η αλήθεια ήταν ότι έμοιαζε με στραβοχυμένο λουκουμά αλλά δεν τολμούσα να το ξηλώσω γιατί ήξερα ότι μετά δεν θα το ξαναπιάσω στα χέρια μου.
Τελικά είχε πολύ δίκιο και από τότε  έχω ξηλώσει  άπειρες φορές το πλεκτό μου ,προκειμένου να γίνει ,αυτό που ο καθένας το λέει  ΤΕΛΕΙΟ.
Στα χεράκια έχω βάλει κρίκους από σκουλαρίκια και για κούμπωμα ένα κουμπί από φίλντισι.
 Μετά έφτιαξα και  ένα δεύτερο για τη φίλη της κόρης μου.

Το έκανα δίχρωμο για να διαφέρει και έβαλα και ένα λουλούδι για να ταιριάξει με το χεράκι. Για κούμπωμα ...3 όμορφες  χάντρες στερεωμένες μαζί.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου