Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Πασχαλίτσες ...στο τραπέζι μου!!!

Με ξέρετε τώρα εμένα . όταν φτιάχνω κάτι δεν μπορώ να το κρατήσω μυστικό . Η αλήθεια όμως είναι ότι έχω καιρό να σας πω ...το δικό μου μυστικό. Με έχει παρασύρει η θύελλα  των πανιών και  φεύγει ο χρόνος μέσα στις κλωστές.

 Άνοιξη περιμένουμε και άνοιξη δεν έρχεται  γιαυτό αποφασίσαμε να την φέρουμε εμείς στο σπίτι μας .

Θέμα - Πασχαλίτσα σε επιτοίχιο . Το θέμα μπαίνει σα πρόκληση  αλλά όχι σα δέσμευση . Το επιτοίχιο  δεν το ήθελα και ξεκίνησα  ένα μαξιλάρι.

Για την βάση χρησιμοποίησα  ένα κοφτό καρέ που είχα αγοράσει ...από την λαϊκή της γειτονιά μου. Μακάρι να είχα ένα αληθινό παλιό , θα ήταν εξαιρετικό.

 Τελειώνοντας το όμως δεν ήμουν  ευχαριστημένη , ήθελα και κάτι ακόμα ας πούμε ένα ranner!!
 Κάποια , έτρεξε στην Κική (yfasmatakia .gr) και μου πήρε υφάσματα (την ευχαριστώ πολύ). Θέλω κίτρινα , θέλω , χρώμα , της είπα. Να ξορκίσουμε  τον χειμώνα.


 Κόκκινες πιτσιλωτές και  μπιρμπιλωτές  πασχαλίτσες

σκαρφάλωσαν και άρχισαν να παίζουν.

Έτοιμο το πασχαλινό μου ranner . Έτοιμο το ανοιξιάτικο μου γιατί εγώ θα το κρατήσω ...μέχρι να έρθουν τα ψαράκια!!

Την  ιδέα για τις πασχαλίτσες  την  έδωσε η κ. Αννα Καζάκου  στην ομάδα της "Πανί με Πανί". Η κ. Καζάκου , δεν μας έχει αφήσει να σταυρώσουμε τα χέρια ούτε ένα λεπτό και η αλήθεια είναι ότι ζούμε την κλωστή και το πανί σε όλο του το μεγαλείο!

Το ranner πλαισιώθηκε από το φανταστικό κούνελο που φτιάξαμε στο Charm Pack μαζί με την Χριστίνα

 και από τις κοτούλες που γεμίσανε αυγά και κουλούρια για δωράκια στις φίλες μου.













                                           ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ -ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

2 σχόλια: