Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

ΙΟΥΛΗΣ


Χαχα!!!, βγάλαμε μπρατσάκια έξω ... Με τέτοια ζέστη που μας ήρθες κ. Ιούλιε, τι να κάνουμε??

 Φορεματάκι , βαμβακερό , μου θυμίζει λίγο λαϊκή  αλλά  το καλοκαίρι το θέλει το τσιτάκι του !!
Αστερίες στην αμμουδιά και μια χελωνίτσα που ήρθε πέρσι να μου κόψει την χολή  , εκεί που έκανα μπάνιο στο Δήλεσι .  Ήταν και απογευματάκι , είχε φύγει και ο κόσμος απο την παραλία και ήρθε και μου έκανε τσα !! Ξαναπήγα στα βαθιά μόνη μου ...δεν ξαναπήγα !!

Στέμμα φοράει ο Ιούλης , έχω την τιμητική μου ...γενέθλια καλέ !! καρκινάκι είμαι το ξεχάσατε?
 Μεταξύ μας εγώ πια προσπαθώ να τα ξεχάσω ...(ουδέν σχόλιο)!!

Άντε καλό μήνα να έχουμε με πολλά καλά και λιγότερα άσχημα !! και όχι πολλές ζέστες  μή πάμε και από καρδιά ,ούτε να πεθυμήσουμε τον Φλεβάρη !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου