Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

ΚΑΡΠΟΥΖΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΘΕΜΑ... ΚΑΡΠΟΥΖΙ... θέμα ... καλοκαιρινό!!!

Συνάντηση εξίσου καλοκαιρινή και έπρεπε κατι τις να κρατάμε !! Ποτέ με άδεια χέρια.

 Έτσι λοιπόν η διαχειρίστρια της ομάδας κ. Αννα Καζάκου, όρισε ένα μικρο θεματάκι  για να φτιάξουμε ένα εξίσου μικρό  αντικείμενο με πανί , με κλωστή  με  ότι μπορεί ο καθένας.

 Ελκυστικότατο θέμα και το pinterest πήρε φωτιά . οι ιδέες ανέβαιναν η μια  πίσω από την άλλη . Ο χρόνος όμως λίγος μόνο 15 ημέρες και έπρεπε να μπει σφήνα  σε ότι κάνουμε μέχρι τώρα.

 Τώρα όμως θα πω ότι μάλλον ψάχναμε την αφορμή για κάτι καινούργιο  ,και φωτεινό και ζουμερό και γλυκό . Τα σάλια άρχισαν να τρέχουν από την πρώτη δημοσίευση. Καρπούζι σε όλες του τις εκδοχές . Καλά είπε η φίλη Παρασκευή ότι θα χρειαστούμε Datsun  για να τα κουβαλήσουμε.

  σε αυτή την ανάρτηση θα σας δείξω  τα δικά μου καρπουζάκια.



Ξεκίνησα με κάτι μικρό  , μια πελότα ή οποια έγιναν δύο για να διορθώσω στη δεύτερη θα λάθη της

πρώτης .

 συνέχισα με ένα νεσεσέρ που δεν ήθελε να γίνει ... δύο φορές το ξήλωσα και μετά το παράτησα ...μέχρι που ήρθε η μέρα του  και φυσικά μου το εξαφάνισε η κόρη μου!!



 και ενδιάμεσα για να μην βαριέμαι  ξεκίνησα με μάλλινα υφάσματα που είχαν ξεμείνει από κάτι

άλλο,  ένα επιτοιχιο.



 Εκεί επιστράτευσα και την κολόνα του σπιτιού μου, τον άνδρα μου για να μου βρει  λύση για να το κρεμάσω. Φυσικά ήμουν και απαιτητική , όχι αυτό δεν μου κάνει , όχι αυτό δεν μου αρέσει. Μέχρι που μου βρήκε αυτά τα μικρά φουρουσάκια και μου τα κόλλησε και ... άστε τον να γκρινιάζει τελικά με βοηθάει !! ευχαριστώ Παναγιωτάκι για την βοήθεια και για τα καινούργια φώτα που μου έβαλες στο " εργαστήριο " μου.  

2 σχόλια: