Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

αποχαιρετώ τον Απρίλιο

Φεύγει ο Απρίλη και παίρνει μαζί του και τις οικογενειακές χαρούμενες συναντήσεις με  διάφορες αφορμές.
πρώτα από όλα γενέθλια ...πολλά γενέθλια
γιορτάζουν  φίλες , γιορτάζει ο σκύλος  μου , γιορτάζουν τα παιδιά μου!!!
 όλοι στον αστερισμό του Κριου !!! Κερατάκια και κεφαλιές ...

 Το χορό τον ανοίγει η Βάλια ετών 22
















για τα το κλείσει ο Άγγελος ετών 17















 και φυσικά  κάποιου τα γενέθλια θα πέσουν
μέσα στο Πάσχα

δεύτερον το Πάσχα με όλα τα καλά του!! Φέτος βάψαμε τα αυγά με την ξαδέρφη μου  . Εγώ τα έβρασα όπου έσπασα τα 2/3 . Φοβερή ...αποτυχία !!  ¨Όσα  έμειναν σώα η Πόπη και η Βάλια τα ζωγράφισαν με χρώματα ζαχαροπλάστικής .
Δεν τις πλησίασα καθόλου , έφτιαχναν τσουρέκια .











 Το Πάσχα!!

και έχουμε και raner γενεθλίων φτιαγμένο από τα χεράκια μου !!









 
γιορτάζω και γω μέσα στον Απρίλιο , έγινα 14 χρονών , γερούλης!!! 

και του χρόνου να μαστε καλά . Να ξαναγιορτάσουμε   και να μην λείπει κανένας από   το τραπέζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου