Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

ΜΑΡΤΗΣ

Έφτασε κιόλας ο Μάρτης .  Αχ!! καλέ μου μήνα πόσο πολύ σε αγαπάω . Σε σένα έχω ρίξει όλες μου τις ελπίδες μου ότι φτιάχνει ο καιρός. Ακόμα και κρύο να κάνει  το αντέχω γιατί λέω ,πόσο ακόμα? .

Άνθησαν οι μυγδαλιές , πετάξαμε (λέω τώρα ) τον αετό μας . Φάγαμε τις γαριδούλες μας και τι είναι μια 25η Μαρτίου περιμένουμε και μετά τσουπ΄ ήρθε το Πάσχα.

 Συνεχίζω να παρουσιάζω την δουλειά που κάναμε πέρσι με την ομάδα  "Πανί με πανί"και με θέμα ημερολόγιο...

  και ο μήνας Μάρτιος σας καλεί να πετάξετε τον χαρταετό σας.

Στα χρώματα της γαλανόλευκης , γιατί έχει και  τη εθνική του εορτή και καμαρώνει!!



 Εχει μια μικρή θλίψη και ένα δάκρυ  είναι όμως όλα μέσα στη ζωή και η χαρά και ο θάνατος και πέρσι η Άνοιξη δεν ήταν ότι καλύτερό .

 Το λουλουδάτο του τσεμπέρι και η ποδιά  σκορπίζουν την νότα τις άνοιξης  που καρτεράμε .

Α!! μη ξεχάσετε να φορέσετε και το βραχιολάκι σας , ο ήλιος άρχισε να καίει και ο Μάρτης μου  το φόρεσε!!!


ΚΑΛΟ   ΜΗΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου