Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ .

Νέα χρονιά ξεκίνησε , νέα μέρα, νέα βδομάδα, νέος μήνας.
                  Τα ξεχάσαμε όλα και  σήμερα λέμε μόνο
           
                                                             
                                                             ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2017.


Χρόνια Πολλά  στην κόρη μου  Βασιλική ή αλλιώς Βάλια  και σε όλους όσους γιορτάζουν . Εύχομαι

ο συνονόματος τους,


αυτός ο κύριος ο πονηρούλης ,να τους φέρει ότι επιθυμεί.

 ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ... καλώς ήρθες Γενάρη μας . Ο πρώτος μήνας του χρόνου .  Δεν μου είσαι πολύ αγαπητός .  Είσαι κρύος βρε αδερφέ, τα πόδια σου είναι παγωμένα!!!.
 Χιόνι μας έφερες , που στην Αθήνα!!  και τώρα θέλεις να κάτσουμε και να σου υποσχεθούμε  τι θα κάνουμε την καινούργια χρονιά.
 Ότι θέλουμε  θα κάνουμε  , εγώ τον προγραμματισμό   της χρονιάς  τον κάνω  τον Σεπτέμβριο.
 Τότε που ακόμα  έχω μέσα μου την ζέστη του καλοκαιριού και μπορώ να δω  ποιο πολλές θετικές πλευρές . Τώρα κρυώνω!!...
...και υποσχέσεις  δεν δίνω... τέρμα !! δεν τις τηρώ ποτέ !!

 Θα σε καλωσορίσω  όμως , θα  ψάξω και θα βρω τα  θετικά σου και όταν  φεύγεις θα έρθω να στα πω.

θα σε υποδεχθώ με ένα πανάκι , δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω .
 Μια δουλειά, που ξεκίνησε  πέρσι
 με μια ομάδα γυναικών που ασχολούνται με το  patchwork..
 Ένα ημερολόγιο ,με την τεχνική του απλικέ . Συντονίστρια και εμπνευστής η κ Αννα Καζάκου ,που μέσα από το  facebook και την ομάδα " Πανί με Πανί" μας έδινε κάθε μήνα το σχέδιο και μεις δημιουργούσαμε.  Το πανώ δεν έχει τελειώσει ακόμα  , θέλει τοποθέτηση , δεν βιάζομαι γιατί λόγω απειρίας  δεν θέλω να κάνω κινήσεις  βεβιασμένες .

 Ο Γενάρης μου λοιπόν  σας χαιρετά . Συνεσταλμένος , άπειρος , και παγωμένος. Με μια Αλκυόνη  στο ένα χέρι και ένα  χριστουγεννιάτικο  χιονάνθρωπο στο άλλο. . σκούφο , γάντια, μπότες και παλτό , χονδρό να αντέξει!!

                     ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ  και εύχεται και  εύχεται το  καλύτερο σε όλους σας.



Είσαι τελικά γλυκούλης!!

να σας γλυκάνω και με την βασιλόπιτα μου που το νόμισμα έπεσε στον πατέρα μου!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου