Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Tote bag η τσαντούλα μου!!

...και  επειδή μια χειροτέχνης  χρειάζεται  μια τσάντα  για να κουβαλάει τα εξαρτήματα της  όπου πάει , αποφάσισα να φτιάξω την δική μου ...

  Η αρχή ξεκίνησε από  ένα σεμινάριο που  κάναμε και μας έδειξαν πως να φτιάξουμε μια tote  τσάντα.

 Είπα λοιπόν και γω να την κάνω λιγουλάκι ποιο μεγάλη , να χωράει το κατιτίς της μέσα.
 Ως γνωστό σαν καρκινάκι , το σπίτι μου δεν το αφήνω εύκολα και ... το κουβαλάω και μαζί μου.
Έτσι λοιπόν η τσαντούλα μου  έγινε  πληθωρική.



   (  Όπως είπε και η φίλη μου  Μαρία (ψιλή και αδύνατη) , την έκανα για τις δικές της διαστάσεις.
Αχ!! Μαράκι μου  , η εικόνα του εαυτού μας , δεν μοιάζει πολύ με αυτή του καθρέφτη .
 Μήπως πρέπει τελικά να σκεπάσω με ροζ μωβ , τούλι  όλους τους καθρέπτες του σπιτιού μου? )

Ανοιξιάτικη, περιβαλλοντική και ... μεγάαααλη!! (τοπαμε αυτό).




Εξάγωνα για  το δέντρο και  γαζί , πολύ γαζί για τον κορμό.

 Και λίγο  patchwork, για χρώμα.

 και η πίσω μεριά  φύλλα  περιστρέφονται  για να είναι μέσα στο θέμα .















Αυτή τη τσάντα  την έκανα όλη στη ραπτομηχανή , και ήταν ένα καλό μάθημα.


4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η τσάντα σου!!! Πόσο τέλεια ιδέα τα εξάγωνα να είναι σαν φύλλα δέντρου!! Καλοφόρετη! Καλές δημιουργίες πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέσποινα τι τέλεια τσάντα!!! χίλια μπράβο!!! καλά κι εμένα το ίδιο πράγμα, Καρκινάκι επίσης, κουβαλάω το μισό σπίτι μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουμε το καβούκι μας!! ότι χρειάζεται όμως η παρέα σε μας το βρίσκει!!

      Διαγραφή