Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

ΓΟΥΡΙΑ

Μια γρήγορη ανάρτηση για να σας δείξω δυο κατασκευές που έφτιαξα λίγο πριν φύγει  το 2015.
 Είχα ρωτήσει τη Λένα Στάθη , φίλη  στο f/b  τι  χαρακτηρίζει μια κατασκευή και τη λέμε γούρι.

Μέτα την απάντησή της  , το μυαλό μου δούλεψε αλλιώς και  έφυγε από τα καθιερωμένα γούρια.

 Σκέφτηκα λοιπόν το σπίτι μου  και ότι χαρακτηρίζει αυτό , δηλαδή την οικογένεια μου .

 Έτσι έφτιαξα  τα σπιτάκια, σκέφτηκα να ¨χρυσώσω¨ για το καλό το 2016 , να του ρίξω χιονονιφάδα , χρώμα , τρέλα  για να κυλάν τα χρόνια με χαμόγελο και όπως είπε ο άντρας μου όταν τα είδε .

"Στραβός μηχανικός τα σχεδίασε" . 

Καράβι να  κυλάει πάνω  στα κύματα ,κορδέλες πολύχρωμες να ανεμίζουν και ήθελα και ένα κουδουνάκι  (άλλα δεν είχα , θα πάρω) σε κάθε κίνηση  να δίνει το γλυκό του ήχο και να διώχνει τα

καλικαντζαράκια  που ξέμειναν.

 Ματάκι  για να διώχνει την κακία και για να πω την αλήθεια  το γούρι μου ήθελα  να είναι ζωντανό όλους τους μήνες  του χρόνου γιαυτό  θα του κρεμάω ότι νομίζω ότι θα ξορκίσει και θα το ευχαριστήσει!!


  Τα  ΓΟΥΡΙΑ  μου  να φέρουν  τύχη , αγάπη , υγεία , σοφία και ότι άλλο επιθυμεί κάθε σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου