Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

welcome

Αυτό το μίνι projet κράτησε περισσότερο από τα άλλα.
Ημερομηνία παρουσίασης, σε ένα μήνα.
 Προφανώς τα κορίτσια της ομάδας - Και στην Ελλάδα αγαπάμε το πατσγουορκ- το κάνανε για μας τις αρχάριες, γιατί απ'οτι είδα, εκείνες το ξεκίνησαν χτες για να το παρουσιάσουν σήμερα.

Καταρχήν θα πω ότι άργησα μια βδομάδα να πάρω μπροστά γιατί είχα μια υποψία ότι κάποιος θα μου φέρει υφασματάκια απο την Αμερική .

 Και μου  τα έφερε...και πελάγωσα!!!

Άρχισα  όμως και δεν μπορούσα να σταματήσω. Όταν μπαίνεις στην διαδικασία μιας δημιουργίας , δεν θέλεις να σε ενοχλεί κανένας . Ούτε φαγητό θέλεις , ούτε σιδερωμένα ρούχα,ούτε βόλτα για

καφέ.

Ένα -ένα κομματάκι , μπαίνει στη θέση του και γαζώνεται στη μηχανή για να δώσει σιγά -σιγά  το

αποτέλεσμα που έχεις στο μυαλό σου.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω ότι αν είχα και άλλο χρόνο (χρόνο μέσα στην ήμερα) , δεν θα χρησιμοποιούσα  ραπτομηχανή, η γοητεία και η ομορφιά τελικά είναι να γίνονται, στο χέρι

 Η μηχανή σε κάνει να έχεις μια απόσταση από την                                                                                  δημιουργία.



Το μικρό μας projet είχε θέμα ένα πανό για την είσοδο του σπιτιού μας που θα έγραφε welcome.



                                                                      ΚΑΛΩΣ  ΗΡΘΑΤΕ !!!

 Ελάτε να σας τρατάρουμε , έχουμε φτιάξει και γλυκό του κουταλιού, φρεσκοστυμένη λεμονάδα και έχουμε και αναπαυτικά μαξιλάρια να ακουμπήσουμε , να ξαποστάσουμε  και κουβεντούλα που θα αγκαλιάσει την δύση του ηλίου και θα κάνει παρέα στ΄αστέρια.


               Πέρασε η ώρα , αύριο πάλι να μας ξανάρθετε και μεις να σας καλωσωρίσουμε!!!

Ευχαριστώ την ομάδα του patchwork για την άψογη συνεργασία τους και για τον καινούργιο κόσμο που μου ανοίγει.

Υ.Γ. να ευχαριστήσω δύο φίλες που μου στάθηκαν στην όλοι μου προσπάθεια.

  Την Eleni kontodina , που ήρθε σπίτι , μου έδειξε πως να αλλάξω το ποδαράκι της μηχανής μου (άσχετη εντελώς) ,μου έδωσε πληροφορίες και μου έμαθε πως να κάνω το φεστόνι.

Την Eleni Gkioka , που με βοηθούσε με πληροφορίες και με ενθάρρυνε να συνεχίσω.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου