Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

ΠΛΕΚΩ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ

     Τι μας  έπιασε φέτος με τα καλάθια δεν λέγεται!!!

Καλαθάκια σε όλα τα σχήματα και χρώματα.!!

 Σεμέν που βγήκαν από τα συρτάρια και ξαναπλέχτηκαν , αυτή τη φορά όμως με ΧΡΩΜΑ,χρώμα ,

ΚΟΚΚΙΝΟ , ροζ, κίτρινο , ΓΑΛΑΖΙΟ, ΠΡΑσινο. χρώματα για παιχνίδι και καλαθάκια που περιμένουν καρτερικά τα πασχαλιάτικα αυγά.

 Τα κοκαλώσαμε, ιδέες πολλές που μας ήρθαν από τα σεντούκια.



 Η μαμά μου τα έκανε με ζαχαρόνερο, έλεγε η μία, η γιαγιά μου με νισεστέ,  με κόλλα

κολλαρίσματος , με ατλακολ...

Εγώ τα κολλάρισα με ατλακολ  και τα φορμάρισα στις σαλατιέρες μου. Για 15 μέρες δεν φτιάχναμε σαλάτα στο σπίτι, τα μπολ ήταν reserve!!

 Γίνανε όμως πολύ ωραία και θα τα χαίρομαι και μετά το Πάσχα για ψωμιέρα ή για μικροαντικείμενα  ή .... θα δούμε , εγώ πάντως δεν θα τα μαζέψω.





 ατομικά καλαθάκια για ένα αυγό!!



τώρα περιμένουν τα αυγά και τα καλούδια για να γεμίσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου