Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Παιχνιδάκι, καραμελένιο!!

¨Ήθελα να φτιάξω πιάστρες για τη κουζίνα μου. Βασικά ήθελα να αποχαιρετήσω το Μάη με τα κερασάκια του και τις φραουλίτσες του και όχι ότι καιγόμουν  να φτιάξω πιάστρες.

 Την έφτιαξα όμως, την έστησα και πάνω που
ήμουν  έτοιμη να τη ράψω, πέρασε εκείνο το διαβολάκι  μέσα μου και άρχισε να μου φαίνεται στραβή και ανάποδη....!!!!

Είχαν περισσέψει λίγα μέτρα από το νήμα της παιδικής κουβερτούλας , μπήκε και μια σπίθα δημιουργίας ,πάει η καημένη η πιάστρα...την ξήλωσα.

 Είμαι όμως περήφανη για αυτό που έφτιαξα . 

Ένα  παιχνίδι , μια κουβερτούλα συντροφιάς για να κάνει παρέα στο μωράκι μαζί με την

κουβερτούλα  που θα το σκεπάζει.

 Γελάνε μέχρι και τα αφτιά μου . Τελικά εγώ για τέτοια είμαι , τα άλλα, τα σοβαρά...τα βαριέμαι. Θαυμάστε το και είμαι σίγουρη ότι θα ακολουθήσουν  και  άλλα.














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου