Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΝΤΖΟ

 Δύο έπλεξα και τα έκανα δώρο τα Χριστούγεννα . Ενα στη κόρη μου και ένα στη φίλη της.
 Ευκολο και γρήγορο  και με βελονάκι  (αγάπη μου)
Θα προσπαθήσω να σας το εξηγήσω , αλλά δε μου είναι εύκολο.
Χρειαζόμαστε  5 κουβάρια των 50 γρ. νήμα  χοντρό και βελονάκι Νο 9

Ξεκινάω  με ...





  •  7 άριχτα γαϊτανάκια  + 3 γαϊτανάκια για να γυρίσω.
  • πλέκω 1 ποδαράκι στο  4 γαϊτανάκι από το βελονάκι μου
  • 1 γαϊτανάκι και 1 ποδαράκι στην ίδια θηλιά με το προηγούμενο.
  • 1 ποδαράκι στην επόμενη θηλιά , 1 γαιτανάκι και  1ποδαράκι  στην ίδια θηλιά. 
  • Σχηματίζονται  v 
  • Για να γίνει αύξηση σε κάθε σειρά στο τελευταίο v βάζω  ένα ακόμα ποδαράκι.








 Φτιάχνω 2 τρίγωνα το ύψος που θέλω και τα ενώνω. Ένα κουβάρι  το χρησιμοποιώ  για τα κρόσια



 Το πράσινο της Αλεξάντρας


το λουλούδι λεπτομέρεια το στολίζει.

Το μωβάκι της Βάλιας

η λεπτομέρεια... το κουμπάκι απο ταγέρ της γιαγιάς με αποξηραμένα λουλούδια .

1 σχόλιο:

  1. Και ότι ήθελα Δέσποινα να φτιάξω ένα σάλι! Μου άρεσαν τα χρώματα σου, και σίγουρα θα την δοκιμάσω την πλέξη ωστόσο επέλεξα ένα σοκολατί νήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή