Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΜΠΙΣΚΟΤΑ βανίλιας.

 Ένας χρόνος , ένας ολόκληρος χρόνος από την πρώτη  μου ανάρτηση. Πέρασε πολύ γρήγορα και ευχάριστα.
 Είμαι βέβαια λίγο ανεπίδεκτη μαθήτρια και ακόμα δεν έχω πάρει τον αέρα.

 Άσε που  αν κάνω κάποια αλλαγή στη διακόσμηση του  μπλόγκ μου ...χαχα!!!  Μετά ζητάω  αμερικάνικη βοήθεια και  ευτυχώς έχω ΦΙΛΕΣ που δεν αγανακτούν (έτσι  θέλω να πιστεύω ) και βοηθάνε  να διορθωθούν τα λάθη.

 Με χριστουγεννιάτικα στεφάνια ξεκίνησα πέρσι και  κέρασα τα φοβερά μου μελομακάρονα.
Φέτος κερνώ  Χριστουγεννιάτικα μπισκότα βανίλιας.

 Στη γεύση είναι  καταπληκτικά , στη διακόσμηση  έχω δει και καλύτερα, ο καθένας με τις δυνατότητές του.


ΥΛΙΚΑ

1 κούπα μαλακό βούτυρο ή μαργαρίνη
1 κούπα ζάχαρη
1 αυγό
βανίλια
2 κουταλάκια μπέικιν πάουντερ
3 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χτυπάμε  το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι το μείγμα να γίνει κρεμώδες.

 Συνεχίζοντας το χτύπημα προσθέτουμε  τη βανίλια, το αυγό , το μπέικιν και σιγά σιγά το αλεύρι.
 Την τρίτη κούπα  αλεύρι ανακατέψτε τη με το χέρι . Αν η ζύμη γίνει σφικτή και δεν πλάθεται , προσθέστε λίγο νερό με ένα κουταλάκι.

 Μη βάζετε την ζύμη στο ψυγείο.

Στη συνέχεια την ανοίγετε με το πλάστη και κόβετε σχέδια με τα κουπ-πατ.
Καλώ είναι, στο πάγκο να ρίχνετε αλευράκι για να μη κολάν  και στο ταψί, εγώ βάζω λαδόκολα ή αλλιώς λίγο βουτυράκι.

 Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς για 8-10 λεπτά μέχρι να ροδίσουν. ¨Οταν κρυώσουν  , τα γλασάρω με διάφορα χρώματα  ζαχαροπλαστικής.
 Φέτος κράτησα λίγη ζύμη  τη χρωμάτισα σε ένα μπολάκι και τις έριξα αρκετό νερό έτσι ώστε να πάρει πιο υγρή μορφή. Την έβαλα σε σακούλα ζαχαροπλάστικής  και  στόλισα τα μπισκότα μου πριν τα ψήσω.

 Βγήκαν πολύ ποιο όμορφα , από κάθε άλλη χρονιά.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου