Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Τα καλοκαιρινά μου μπλουζάκια

Δροσερό μπλουζάκι.
 Το καινούργιο μου καμάρι. Είναι το πρώτο μπλουζάκι που έπλεξα ΜΟΝΗ μου και με το βελονάκι. Έκοψα τις μασχάλες , έφτιαξα τη λαιμόκοψη , έφτιαξα τη δαντέλα.



Λατρεμένο το βελονάκι , το αγάπησα  νομίζω περισσότερο από τις βελόνες.
Το κουβαλάς πιο εύκολα μαζί σου (από την παραλία μέχρι το μετρό).
Δηλαδή ο διπλανός σου που λύνει σταυρόλεξα μέχρι να φτάσει στον προορισμό του είναι καλύτερος?Αμ η άλλη με το κινητό στο χέρι που μάθαμε όοοολοι την ιστορία  του γραφείου της .

Εγώ σε πείσμα της κόρης μου, έχω το βελονάκι και ένα κουβαράκι που σιγά σιγά μετατρέπεται  σε ένα δημιούργημα και να το μπλουζάκι έτοιμο .

Για την κόρη μου το έπλεξα και ας με κοροϊδεύει (έχει ο καιρός γυρίσματα). και ας μη ποζάρισε εκείνη στη φωτογράφηση.


Το σχέδιο το βρήκα στο ίντερνετ, το πατρόν  στο ένθετο περιοδικό από εφημερίδα <Μαθαίνω να πλέκω με το βελονάκι> πολύ βοηθητικό  για μένα που αλλού πατάω και αλλού βρίσκομαι. Χρησιμοποίησα 300 γρ. νήμα και Νο 3 βελονάκι.Το αποτέλεσμα γοητευτικό , για μένα καταπληκτικό .Το πλεκτό μου παιδάκι.
Το ΜΩΒ μπλουζάκι της κόρης μου

                              .... και το ΡΟΖ μπλουζάκι , πάλι για την κόρη μου . Είχε προηγηθεί η κατασκευή του  πιο απλό , χωρίς κοψίματα (ένα παραλληλόγραμμο)  πλεγμένο με βελόνες  νο 8 .(εδώ μου έκανε την τιμή και στήθηκε)
Αυτά τα μπλουζάκια έπρεπε να σας τα είχα δείξει  τον Αύγουστο  που τα τελείωσα αλλά...





 Αααααα!!!!

... και το μπολερό  έγινε  συνεταιριστικά, μισό από μένα και μισό από τη φίλη μου Χρυσούλα γιατί  θα έφευγε το καλοκαίρι και δε θα το είχα έτοιμο.
Με βελόνες νο 12, μόνο καλή  η πλέξη  του και μια δαντελίτσα με το βελονάκι γύρω- γύρω.
Εντάξει δροσιστήκατε???....  γιατί ετοιμάζονται  για τη χειμερία τους νάρκη























1 σχόλιο: