Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Στιγμές...μιας μέρας.

Πριν από λίγες μέρες το blog kerasopites  είχε ανεβάσει φωτογραφίες  από στιγμές της  ημέρας της, που την κάνανε χαρούμενη.  Μ άρεσε πάρα πολύ η ιδέα, σαν πράξη ζωής .
Σταμάτα για λίγο και γίνε χαρούμενος με το μικρό πραγματάκι που κρατάει   ίσως όσο μια ανάσα. Φεύγει, εξανεμίζεται και δεν παίρνεις χαμπάρι ότι προστίθεται στο χρόνο χωρίς να του έχεις δώσει τόση , μα τόση δα σημασία
.Σκέφτηκα λοιπόν να την υιοθετήσω την ιδέα και το πρώτο Σαββατοκύριακο κάθε μήνα να παίρνω μικρές χαρούμενες ανάσες δίπλα στις στιγμές μου και να υποδέχομαι τον καινούργιο μήνα .
 Δεν κρατήθηκα όμως και ξεκίνησα
Καφές ,ζεστός, αμερικάνικος ...στην αγαπημένη μου κούπα ....και πριν ξυπνήσουν οι υπόλοιποι για να τον απολαύσω
 Η κόρη μου δε πρόλαβε να τελειώσει το σχολείο είχε πακετάρει τα πράγματά της και εξαφανίστηκε ...
 τα αδελφάκια αποχαιρετιούνται  ...με σφαλιάρες. Μου φαίνεται εξωφρενικό ,αλλά αν γυρίσω τα χρόνια πίσω και γω με τον αδερφό μου μέχρι μεγάλοι σκοτωνόμασταν
 Τριαντάφυλλα πολύχρωμα και μυρωδάτα από τον άνδρα μου...επέτειο γάμου 22 χρόνια  + πόσα παράνομοι= μια ζωή ολόκληρη ...πως περνάει .Πολλες φορές λέμε με τον άνδρα μου ότι μέσα από τα παιδιά καταλαβαίνουμε πως πέρασαν τα χρόνια. Συγκινήθηκα , δεν είμαι μεγάλη από κούνια γνωριζόμαστε...και μπερδέψαμε τις κούπες μας...

Κυριακή καφές για δύο στην βεράντα .
 Ο ένας ελληνικός , ο άλλος αμερικάνικος . Τα γούστα ποικίλουν ...





 μαρμελάδα φράουλα...ξανά ...όσο υπάρχουν ...για να μοσχοβολήσει το σπίτι
...τα βιβλία φεύγουν  παίρνουν το δρόμο της ανακύκλωσης. Χρόνια τώρα αναρωτιέμαι  γιατί κάθε σχολείο δε τα μαζεύει ώστε  να τα ανακυκλώσει το ίδιο και να έχει κάποιο έσοδο (πολύτιμο στις μέρες μας).
Το είχα προσπαθήσει πολλές φορές όσο ήμουν στους συλλόγους αλλά δεν υπήρχε ανταπόκρισή ούτε από τους δασκάλους αλλά ούτε και από τους γονείς . Μια γενική αδιαφορία..

Το πλεκτό μου , η χαλάρωσή μου, ένα τσαντάκι για τη θάλασσα. Το τελειώνω και θα σας το δείξω ολοκληρωμένο...ΚΑΛΟ  ΒΡΑΔΥ

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι στιγμές που παρουσιάζεις! Μικρές, όμορφες και τόσο πολύτιμες!!!
    Μου αρέσουν τα μπαγκάζια της κόρης σου, που είναι όλα ασορτί ροζ.
    Στα γούστα του καφέ, προτιμώ τον ελληνικό κι εγώ. Το πρωινό ή απογευματινό καφεδάκι στη βεράντα, μπαλκόνι, αυλή είναι όλα τα λεφτά.
    Δεν έχω καταλάβει πως ακριβώς θα είναι το τσαντάκι που φτιάχνεις, αλλά έχει πολύ ωραία χρώματα. Περιμένω με λαχτάρα το τελικό αποτέλεσμα (να κλέψω και καμιά ιδέα!)
    Καλη σου μέρα Δεσποινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να ευχηθώ να ζήσετε πολλά πολλά χρόνια ακόμα, αγαπημένοι με τον άντρα σου και να χαίρεστε την οικογένειά σας.

      Διαγραφή
  2. ευχαριστώ για τις ευχές. Το τελειώνω το τσαντάκι μέχρι το τέλος της βδομάδας θα στο δείξω Εύκολο και γρήγορο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλές πολλές ακόμα όμορφες γλυκές στιγμές να έχεις με τους αγαπημένους σου αλλά και ευκαιρίες χαλάρωσης και αναδιοργάνωσης όπως αυτές του μοναχικού πρωινού καφέ...
    Χαλάρωσα κι εγώ εδώ μέσα μετά από μια δύσκολη μέρα!
    Καλημέρα ή καληνύχτα

    Άννα Πράττη

    ΑπάντησηΔιαγραφή