Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΣΙΡΟΠΙ ΦΡΑΟΥΛΑΣ

   Την Κυριακή που μας πέρασε, οι δυνάμεις μου με εγκατέλειψαν. Είχα πανικοβληθεί για τις εξετάσεις των παιδιών και ΔΕΝ  άντεχα  άλλο να ακούσω για μαθήματα.(ειδικά Αρχαία και Ιστορία ) που έγραφε ο γιος μου. Φώναξα λοιπόν, λίγο πριν καταρρεύσω," Αμερικάνικη βοήθεια". Την αγαπημένη μου θεία Λένα (που τον Περικλή τον είχε πρώτο ξάδερφο και τον Θουκυδίδη συμμαθητή Εγώ εξαφανίστηκα στη κουζίνα και με το πρόσχημα ότι μαγειρεύω για το μεσημέρι.... έφτιαξα                                                                          Μαρμελάδα Φράουλας  και  Σιρόπι Φράουλας.
Φτιάξτε το, το σιρόπι, εγώ το είχα φτιάξει και πέρσι και το ευχαριστηθήκαμε .
 Η συνταγή είναι του κ. Παρλιάρου.


ΥΛΙΚΑ
500 γρ. φράουλες καθαρό βάρος
450 γρ. ζάχαρη
3 αστεροειδείς γλυκάνισοι
1 ξυλάκι κανέλας    ( τα αρώματα αυτά δεν τα πρόσθεσα για να μην επισκιάσουν το άρωμα της -                                            
1 κλωναράκι βανίλιας ή φλούδες πορτοκαλιού ή λεμονιού.   φράουλας, μόνο το γλυκάνισο έβαλα
                                                                                και της φλούδες πορτοκαλιού)
ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Πολτοποιούμε τις φράουλες μαζί με τη ζάχαρη στο μπλέντερ ή λίγες λίγες στο μούλτι.
Συγκεντρώνουμε το πολτό σε ένα μπολ. Προσθέτουμε
τη κανέλα και τους γλυκάνισους . Σχίζουμε το κλωναράκι της βανίλιας και παίρνουμε τα μικρά αρωματικά σποράκια, τα οποία προσθέτουμε και αυτά στο πολτό.Προσθέτουμε και το άδειο κλωνάρακι γιατί έχει και αυτό άρωμα. Αφήνουμε το μείγμα ένα βράδυ στο ψυγείο. 
Την επόμενη το σουρώνουμε πολύ καλά από ένα ψιλό σουρωτήρι και τοποθετούμε το πολτό σε μια κατσαρόλα, σε μέτρια φωτιά.
 Μόλις αρχίσει το υγρό να βράζει μετράμε 3 λεπτά και αποσύρουμε από τη φωτιά.
 Γεμίζουμε ένα αποστειρωμένο μπουκάλι.



Το σιρόπι μπορούμε να το πιούμε και ως αναψυκτικό αραιώνοντας το με δροσερό νερό ή σόδα σε αναλογία 1 προς 5 όπως κάνουμε με τις συμπυκνωμένες λεμονάδες. Αλλιώς γαρνίρουμε παγωτό ή κέικ ή παύλοβες.


Εγώ δεν έβαλα κανέλα γιατί σκέφτηκα ότι θα επισκίαζε το άρωμα της φράουλας και αντί για βανίλια έβαλα φλούδες πορτοκαλιού.                                 Έγινε Τέλειο. 
Φτιάξτε το όσο ακόμα υπάρχουν φράουλες ....Ειδικά πάνω από το γιαούρτι (το 0% ) είναι φανταστικό.



Αφού ξεκουράστηκα και μοσχομύρισε το σπίτι φράουλα , πορτοκάλι και γλυκάνισο...μαγείρεψα.
Έφτιαξα  κεφτεδάκια, πατατούλες τηγανητές, πιτούλες , τζατζίκι, βλίτα αλλά έφτιαξα και τα
                Κολοκυθάκια πανέ στο φούρνο  της Λίλας,   που έγιναν υπέροχα.
Ειλικρινά...γαλήνεψε η ψυχή μου!!!

1 σχόλιο:

  1. Αααααχ τι μου κάνεις τώρα? Πάνω που πήγαινα για ύπνο, είδα την ανάρτηση και .... μου πέσανε τα σάλια!!!!! Θέλω παγωτό με σιρόπι. Σλουυυυρππ!!! Φαίνονται φανταστικά. Καλή επιτυχία στα παιδιά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή