Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙ ΠΛΕΚΤΟ

   







Είμαι πολύ περήφανη σήμερα. Αποκτήσαμε καινούργιο μέλος στην οικογένεια. Ένα τρελό μικρό πλεκτό κοτοπουλάκι.

Δεν είναι υπέροχο!!!
Για τις λίγες γνώσεις μου στο βελονάκι , κόντευε να είναι άθλος η πραγματοποίησή του.

Άνοιγε σιγά σιγά τους πόντους , κλείσε, σιγά σιγά τους πόντους.

Ένας φίλος μου είπε ότι  είναι μεταλλαγμένο!!!. Κακίες.
Είναι ένα μικρό γλυκό κοτοπουλάκι , που φέρνει το Πάσχα μέσα στο σπίτι, και εγώ είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη για αυτό. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

7 σχόλια:

  1. Είναι ένα μικρό, τέλειο, γλυκό κοτοπουλάκι τελείως Νταιζίστικο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν ηταν μεταλλαγμενο θα ζυγιζε τουλαχιστον 4 κιλα!!!αυτο το γλυκουλι ειναι μινιον, ειναι συμπαθεστατο, αγαπησιαρικο!μπραβο δεσποινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε και στην παπίτσα μου :) Γλύκα είναι, γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι έχω ψάξει πολύ για το παπάκι σου και δε βρίσκω κανένα πατρόν. Για ψάξε και συ λίγο μήπως το βρείς.

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρίσκουμε Δέσποινα με τις όμορφες, από καρδιάς δημιουργίες σου!
    Ελπίζω να τα λέμε!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΩΩ!!! Το καλοδεχτήκατε το ζουζούνι μου. και στη συνάντηση πλεξίματος που είχαμε εχτές ,έκανε θραύση.Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή