Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΠΛΕΚΩ

    Αγαπημένο μου μπλοκάκι , ξέρω, μου έβαλες απουσίες γιατί έλειψα  αρκετά. Η αλήθεια είναι ότι πότε δεν ήμουν καλή στο γράψιμο. Σε ήθελα όμως για να μπορούμε να γλυκαινόμαστε οι δυο μας όποτε το έχουμε ανάγκη. ¨Ηθελα το δικό μου "γλυκό" φτιαγμένο από τα χεράκια μου.

Το τελευταίο  καιρό έχω πάθει μια ψύχωση με το πλέξιμο. Μη γελάς δεν έχω πατήσει ακόμα τα 80 ούτε έχω οστεοπόρωση.


Όλα άρχισαν πριν από ένα χρόνο που βρήκαμε  με μια φίλη μου κάτι ωραία νήματα για κασκόλ .


 Εγώ με τις βελόνες καμία σχέση , το μόνο που χάζευα ήταν τα φανταστικά χρώματα από τα νήματα και ζήλευα.
 - Δεν είναι δύσκολο μου ήπαν , προσπάθησε, ...και ξεκίνησα...και δε μπορώ να σταματήσω.
Μη φανταστείτε ότι κάνω τίποτα σπουδαίο.
¨Ομως στη μικρή αυτή διαδρομή του ενός χρόνου, το ποιο φανταστικό από όλα είναι ότι γνώρισα καινούργιους ανθρώπους . Γυναίκες , αλλά και άνδρες , με τη χαρά της δημιουργίας.  Το καλύτερο απενεχοποιησα τις ενοχές μου ότι πρέπει να τελειώσω το ένα πλεκτό για να αρχίσω άλλο. Τίποτα δε πρέπει ,   η τέχνη δεν έχει όρια,   η φαντασία το ίδιο   η  διάθεση είναι εδώ,  σήμερα φτιάχνεις αυτό,  αύριο πιάνεις κάτι άλλο  γιατί ο  ήλιος είναι ποιο φωτεινός  και    για τις μέρες τις συννεφιάς το πλεκτό με το πορτοκαλί και το κίτρινο να διώξει τη καταχνιά.  Η άνοιξη θέλει λουλούδια και κουνελάκια, το καλοκαίρι καπέλο και τσάντα για τις βόλτες στη παραλία,   μια εσάρπα για τις πρώτες ψύχρες ,  γάντια και κασκόλ για το χειμώνα   και φυσικά όχι μόνο για σένα, για το φίλο , τη φίλη, τον αδερφό  Α!!!!μη ξεχάσω τη γειτόνισσα που μου κράτησε μια φορά το παιδί μου. Αφορμές ...χιλιάδες ,νήματα... πανέμορφα, άνθρωποι με εμπειρία... πρόθυμοι να σου δείξουν το δρόμο...του νήματος. Και ακόμα είμαι στην αρχή.








 Τα περισσότερα κασκόλ τα έδωσα χωρίς να τα φωτογραφήσω. Δε πειράζει, στολίζουν τους "κύκνειους" λαιμούς  των κοριτσιών. Θα σας δείξω και άλλα σε άλλη ανάρτηση για να μην κουραστήτε. Καλό βράδυ.
 

1 σχόλιο:

  1. μα ειναι τρελο κολλημα το πλεξιμο(εγω μπορει και να σηκωθω στις 5 το πρωι προκειμενου να βρω ησυχια και να κατσω να πλεξω!)περιμενουμε την επομενη αναρτηση να δουμε και τα υπολοιπα!!!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή